Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA

  • Wednesday, April 6, 2011
  • JeR@Ns

  • SEBAGAI SALAH SEORANG PELAJAR UPM
    saya bangga menjadi pelajar UPM
    Lagi-lagi bile muke saya yang xseberapa ini keluar kt video ini


    muke saya keluar sekejap je...
    kalau nak tahu dimana saya cube tengok pada 0.04 orang paling hadapan dan paling kanan
    setahun saya tunggu bila la nak keluar video ni
    akhirnya keluar juga.
    video ini adalah video promo UPM di stesyen TV malaysia


    lama betul saya xupdate gambar-gambar saya kan??
    minta maaf kerana semenjak dua menjak ini saya agak sibuk sedikit...
    jadi tunggu lah dengan sabar untuk gambar-gambar yang akan diupload didalam blog ini..

    2 comments:

    arriefa said...

    0.04-0.08 lah -.-

    ^_^ Putri Qalisha ^_^ said...

    sy pun lama tak berbloging..hahahahaa..
    owhhok..hepinya muka dya naik..
    hehehe

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint