Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

New Watermark

  • Tuesday, November 9, 2010
  • JeR@Ns
  • watermark ak dh xsemart
    cam kanak2 rebina pown ade..
    jadi ak pown membuat watermark baru
    ini la hasilnya


    ok tak?
    warna watermark ni akn berubah-ubah mengikut situasi ye smua
    so teruskan menyokong saya..
    dan kalau rajin dan baik hati boleh la pergi ke SINI
    lagi satu
    sekiranya ada kesalahan yg saya lakukan saya meminta maaf
    myb ade org yg xsenang dgn gaya penulisan ak yg caca marba
    ada yg xsuka hasil karya photography ak
    yang pasti ak hanya berkarya melalui gambar kerana gambar itu menyimpan 1001 rahsia
    merakam segenap memori yang akan terpadam
    dan dengan ini saya ingin memberi tahu kepada blogger2 sekalian..
    saya ada memberi khidmat photography kepada smua yang berminat
    kalau yang xberminat nk buat mcm mane kan?
    photography untuk majlis, wedding, nikah dan lain2 insyallah saya lakukan
    dan saya boleh memberi khidmat saya mengikut budget anda ye..
    sekiranya ada pertanyaan dan lain2 lagi boleh contact saya melalui emel,facebook,call dan juga msg..
    ada tertera di side wall blog saya ye
    setakat ini saya hanya bz pada 14/11/10 (cover mjlis nikah di KL)
    20-21/11/10 ( outdoor family protrait)
    25-27/12/10 ( cover mjils nikah dan persandingan di Jerantut)



    2 comments:

    yana said...

    Nice! Better than the last one. Ngeee.

    JeR@Ns said...

    yup truly agree

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint