Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Wedding Nasa & Iji 3 (Outdoor Session)

  • Saturday, November 27, 2010
  • JeR@Ns
  • Labels:
  • TEMPAT: TAMAN METROPOLITAN, KEPONG

    sesi bergambar di kawasan luar rumah/dewan..
    nasib baik la aku sempat habiskan shoot gambar-gambar ni
    bateri dah nak abih pun
    alhamdulillah sempat habiskan sesi outdoor sebelum bateri habis
    anyway ini la hasil-hasil yang aku dapat..
    ada sesetengah gambar tdak menjadadi seperti yang aku mahukan
    ak nak buat silloute tapi tiba-tiba sahaja ada flare warna hijau di tengah-tengah gambar
    nasib la kan?
    xde rezeki.
    jadi ak bawak keluar gambar ini dulu gambar-gambar lain 2 nanti ak bawak keluarkan lain kali
    ini semua kerana aku tengah tidak ada idea untuk editing gambar-gambar lain
    sama ada aku akan keluarkan ataupun tidak..
    bergantung la kepada keadaan
    so kepada semua pengunjung.
    sila la lihat hasil ku ini dan jangan lupa memberi maklumbalas







     cuba editing ala-ala softfocus
    tapi sayang kerana LOVE-LOVE yang terhasil tidak beberapa nampak
    aku dah tak tahu macam mane nak bagi nampak..
    kena banyak berlajar lagi ni
     tengok 2..
    punye la aku nak cari angle an framing
    kaki member pun leh jadi framing
    hahaha




    eh gambar ini dah ade la..
    tapi tak mengapa la kan?

    macam mana gambar-gambar ku?
    ok tak?
    jangan lupa komen supaya aku boleh menambah skill ku ini
    erm...
    insyallah kalau jadi akan ada lagi gambar-gambar dari pengantin yang sama kerana esok akan diadakan kenduri sebelah lelaki pulak..
    tapi aku tak confirm lagi dapat pergi ke tak kerana pagi esok aku ada shoot family potrait
    kalau pergi pun mungkin selepas shoot itu kot..
    jadi tunggu je la ye

    jom kita KESINI


    kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat saya boleh lah contact saya seperti yang telah saya catatkan di sidewall saya ye..


    8 comments:

    Cempakamelati said...

    Gamabr yang cantik...pandai awak shoot gambar..semoga bahagia buat mereka hingga ke akhir hayat.

    eita said...

    comelnya.......saya pun suka ambik gambar..tapi lebih suka ambil gambar permandangan....tapi semua ni memang comel...
    kalau senang lawat lah
    flickr.com/zitaomar

    as said...

    wohooo.cantiknye ambik gambarrr.terujaa ; ))

    mush said...

    nice pict....semua lawa²...anyway, salam perkenalan...MUSH

    JeR@Ns said...

    trima kasih utk mush & aqila

    Youhazreenda said...

    not bad ;) dh bpe lme in photography?still leh improve lg..keep it up! :)

    iyou said...

    wa! x sabaq nak kawen! bahahahaha....

    POPO said...

    thumbs up bro!

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint