Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

I-CITY

  • Monday, December 27, 2010
  • JeR@Ns
  • entri kali ni pasal kelas fotografi yang aku pergi minggu bile tah..
    aku dh terlupa..
    org lain dh upload lame tapi aku baru nk upload gambar2 aku..
    biase la..
    aku aku sibuk sikit semenjak dua menjak ni..
    hahaha
    anyway sila-sila la tengok-tengok gambar-gambar ku ini..
    jangan lupe komen yea.....

     layan landskap
     ni pun layan landskap
     lepas itu aku layan bokeh lak
     still lagi layan bokeh..
    suke betul aku layan bokeh
    cantik pe?
    pulak 2 dpt bokeh bersegi macam itu..
    hahaha
    yang ni gambar last ak snap sebelum balik
    potrait skali sebelum balik
    glemer ko dedek pasal gambar ko masuk dalam blog ak..
    huahahaha
    abam alfa ni..
    lepas itu aku pergi lepak-lepak ngan budak-budak ni 
    tp bile aku sampai kt moto, helmet aku kene rembat daaa~~
    kurang ajor betol..
    anyway sesiapa yang rasa nak tambah bakat anda dalam bidang fotograf boleh la pergi ke SINI
    lepasitu boleh la tunggu bila kelas seterusnya akan dilakukan..
    FREE je pown..
    seblum habis mari semua Klik di SINI


    13 comments:

    moshi_boo said...

    wahhhh sngt cantik!...

    =)

    Encik Ska said...

    Woow, nice pictures.
    Guna kamera jenis apa ni? :)

    JeR@Ns said...

    thanx..
    saya pakai nikon d70s je..

    Shaheila Malek said...

    Cantik..lampu kat icity terang sgt sampai sy tgkap gambar hari tu pun muka gelap..hehe

    L.E.N.S.A-N.A.N.I said...

    hajat nk p i-city tak lps2 lg.. jeles tgk gmbr2 cantik kat sini.. hu3..

    N A N a t O said...

    cantik la ki...

    nub said...

    gua memang layan kalo bokeh.hahak

    ADfeez said...

    lwa gmbr2 tu....nice..!!!

    latest entri :
    5 Petua "Mendatangi" Isteri Dari Belakang

    afzan said...

    bokeh guna 50mm ke? mmg sedak berbokeh org kabor!

    Putera Photography By: Ramli Yusop said...

    amboi.. besaw pict aku... huhuhu

    mimieux said...

    kami suka bokeh juagkkkkkk...nice lah..=)

    yayyalicious said...

    smart :)

    bukan photographer said...

    cun oo...aku nak g sini xterpergi lagi

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint