Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Azura & Irwan

  • Wednesday, December 29, 2010
  • JeR@Ns
  • Labels:

  • Majlis perkahwinan sepupu ku yang diadakan di Batu Embun, Jerantut Pahang
    Selamat Pengantin Baharu aku ucapkan kepada sepupuku ini
    skang ni aku cuma keluar kan Teaser je untuk tatapan semua pengunjung Blog ku ini
    gambar-gambar lain akan diupload kemudian kerana masih dalam proses pembikinan
    maklum la tangan ku ini gatal-gatal nak mengupdate blog ku ini


    selamat melihat-lihat gambar-gambar hasil nurkilan ku yang xsebeberapa ini...
    buat pengunjung semua pakej fotografi 2011 akan dikeluarkan tidak lama lagi
    sila la rebut peluang ini untuk mendapatkan khidmat saya
    harga dijamin mampu milik
    INSYALLAH


    BRAIN FREEZE PHOTOGRAPHY
    by: Muhammad Khairul Izwan
    emel: ki_jerans@yahoo.com
    no tel: 017-9797835/019-9396097

    7 comments:

    ~thE aiE~ said...

    nice~

    siti faridah harun (nama penuh tu) said...

    wah,,, ni kalo awk jd fotografer sy, sy terus cun ,, haha

    raudhah said...

    salam brainfreez, suka la tgk pic ni. Spupu mmg dah lawa kene plak org yg snap pic dia, bertambah2 la lawanya.

    BTW, tahniah, anda ditag saya disini..

    http://anaraudhah.blogspot.com/2010/12/first-contest-by-adam-haiqal.html

    raudhah said...

    salam jerans, tahniah ..anda ditag..


    http://anaraudhah.blogspot.com/2010/12/first-contest-by-adam-haiqal.html

    Misz N.I.NA Mohd Asri said...

    very nice =)

    geekz36 said...

    nice shoot!

    happy new year!

    [senandunghatiku] said...

    Batu Embun? bila kenduri ni?...batu embun ni perumahan baru ke lama?

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint