Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Azura & Irwan 2

  • Saturday, January 1, 2011
  • JeR@Ns
  • Labels:
  • ok..
    kali ni sambungan dari entri lepas
    gambar-gambar dari majlis perkahwinan sepupu ku..
    untuk perhatian semua majlis ni saya bukan OP(Official Photographer) yeaaa..
    maklum la sepupu ku sudah mendapatkan OP nyer sendiri..
    lagi pun kalau aku jadi OP tym ni confirm letih giler aku..
    maklum la payah sikit kalau kenduri sedara-mara ni..
    banyak kerja yang nak buat
    aku tangkap gambar ni pun menyambil or main-main je
    pasal nak bagi peluang pada OP tangkap gambar
    ini disebabkan kawasan rumah yang kecil (cabaran utama kepada photographer)
     so nak cari angle yang sesuai sedikit payah, jadi tidak perlu la aku berebut-rebut dengan OP.
    karang gambar diorang xjadi dh pening kepala mereka mau buat album kan?
    ape-ape pun aku ade la jugak dpt shoot gambar yang seberapa ni..
    jadi pengunjung semua boleh la melihat-lihat gambar ku ini ye..
    dan jangan lupa meninggalkan komen-komen yang patut supaya boleh aku tahu kesilapan ku..
    hehehehehehehe

    makeup session 

    baju yang dipakai pengantin
    dah tak boleh amek full gambar dress 2..
    sal belakang ak dah ada katil..
    kalau ade UWA confirm masuk semua


    erk..
    tunjun cincin

    tengok bunga 2 puas-puas ek..
    hahaha


    ala.........
    malu-malu pulak pasangan ni..


    HAH
    yang ni kaum kerabat aku
    tapi tak penuh la
    ramai lagi yang xmasuk 
    kalau semua masuk jawapnyer puas la aku nk masuk kan semua sekali dalam gambar.
    hehehe


    yang ni gambar ending dari aku..
    aku suke edit gambar half-face ni
    tak tahu kenapa
    maybe pasal kite boleh nampak detail muke itu kot..
    kulit, mata dan lain-lain lagi
    ok tak gambar-gambar kali ini?

    habis sudah gambar-gambar kali ini..
    nanti aku upload lagi gambar-gambar lain yeaa...
    tapi bukan la dari wedding ni
    pasal aku telah menyambut tahun baru dengan shooting
    !!!horeyyyy!!!
    shoot majlis pertunangan skali dengan pre-wedding
    tapi sayang pre-wedding gambar nyer xbeberapa ok kerana hujan yang turun mencurah-curah di shah alam..
    insyallah aku akan upload gambar-gambar dari majlis itu secepat mungkin ea...

    sebelum keluar klik la kat SINI



    BRAIN FREEZE PHOTOGRAPHY
    by: Muhammad Khairul Izwan
    emel: ki_jerans@yahoo.com
    no tel: 017-9797835/019-9396097


    5 comments:

    Unknown said...

    sume pic lawa..bleh mintk tunjuk ajar ni..hehe

    JeR@Ns said...

    thanx..
    insyallah xde mslah

    Amirah Jafri said...

    waaaaaa ^_~

    Faten Rosli said...

    nice la... ^_^

    kekelip said...

    canteknyeee..
    rase cam tak sabar nak kawen plakkk!. hehe~

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint