Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

HER NAME IS ENGKUYAH

  • Tuesday, January 11, 2011
  • JeR@Ns
  • entri kali ni saya nak tunjukkan gambar-gambar yang saya ambil sempena model photoshoot
    ini adalah pertama kali saya menyertai event seperti ini

    TEMPAT: TAMAN TASIK SHAH ALAM
    MODEL: ENGKUYAH SYED ABDULLAH
    ORGANIZER: MIEE RULL



    flying kiss for you all 

     erk!!
    gambar ini dah keluar dalam entri sebelum ini..
    tapi tak apa la kan?
    engkuyah: hai yang tangkap gambar saya tu..boleh berkenalan??

    engkuyah: saya rasa lepas ini mesti saya menjadi awek terhot kan?

                                                        engkuyah:         syhhh!!!!
    senyap-senyap tau..
    saya tak nakal tau

     pandangan mata mu ini membuatkan hati ku cair seperti air batu..

    "dari kerana mata..yang mempunyai kuasa"


    gambar-gambar dari photoshoot kali ini tidak berakhir disini kerana akan ada lagi entri berkenaan photoshoot kali ini
    saya telah memutuskan untuk membuat entri mengikut model
    jadi entri yang akan datak dari morel yang lain pulak yea...



    8 comments:

    mohd sasuke said...

    nice pic..caer suke fotografi

    bukan photographer said...

    cun..

    nazalya said...

    i like diz..
    she's pretty..

    saya_arief said...

    cantik.
    :D

    ku izzati said...

    nice!!

    ku izzati said...

    nice

    SHEA SHEERA said...

    wow ! gorgeous ! like all the photo .

    suke snapping ke ? sme la .cume takde dslr je

    :)

    qielazman said...

    cantik + nice sngat2,, :)

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Brain Freeze. Blogger template by Bloggermint